4. november 2008

Min alt inkluderte verden

Jeg har kun seks minutter igjen av min times lille tur på internetten for 70 Egyptisk pund, så det kan hende at dette innlegget ikke blir helt renskrevet.. Men jeg tenkte at jeg måtte jo dele litt fra min alt inkluderte verden.

Her på Carribean resort hotel...som helt korrekt ligger i ... ja ... Egypt... så har vi alt inkludert. Her har vi Boris - den litt plumpe russeren som bader i undikken, vi har Bosse 1 og 2 som er mine svenske grannar.. De snakker høgt og drikker en liten "stenkare" nå og da tror jeg. Bosse 1 har også en jättesnygg "Formel 1 Hawaii skjorte" som han bruker daglig.. Alt dette er innkludert i prisen.

For her på Carribean Resort Hotel er det et mangfold selv FN og Norway Cup ville vært misunnelig på. Her har vi folk i Speedo til lunsj... ja kun Speedo. Her har vi små og store.. tykke og tynne... øst og vest er ikke fiender... Og alle - ja alle har de speedo.

Vertskapet har kun en "ice-breaker" og det er "Where are you from?"... Eller de gjetter... Jeg lurer egentlig på hva som er "værst"... Polish? Russian? English? Tsjeck?

Vel.. Det var alt jeg rakk..