12. februar 2007

Mandagens tv-program

Nå er det snart klart for ER, og da har jeg nådd dit jeg skal... Mandager er alltid en lang ventetid på ER... Må gjennom modeller, nyheter, nyheter og litt mer nyheter.. Men i dag kom det et lite lyspunkt; Singel i Byen - single søker .

Jeg synes jo slike programmer er flaue, men i mangel av gode alternativer, så fikk jeg med meg halvtimen fra åtte til halv ni på TV3. Og for dere herrer som ikke så det og er på jakt, jeg ville nok gått for Tina. Jentene var ikke så ille faktisk, men når vi kom på herresiden, da....

Erik (25) - Han har fartet verden rundt og derfor har han ikke rukket å etablere seg med en kjæreste. Nå har han slått rot i Stavanger og er klar for et fast forhold om han finner drømmekvinnen.

Mannen reklamerte for at gjensirkulerte spøker, og hadde et uryddig krise- skap. Litt av en gærning.

Som om ikke Erik (25) hadde gjort programmet... så kom Odd- Karl (38)
med en hentesveis ut av en annen liga, og jada vellykket eiendomsmegler.. Det må jo være et kupp.

Så send et brev til en av mine favoritter, så ser vi kanskje deg etter påske på TV3.